Viimeiset tuomion vuodet

          Johanneksen ilmestys kertoo myös aivan viimeisistä nykyisen maailmamme vuosista; 

          Tärkein asia kristityille - Kirjoitettu isolla punaisella tekstillä - tällä sivulla

Luku 16 kertoo seitsemästä Jumalan vihan maljasta.  1. Tulee pahoja ja ilkeitä paiseita ihmisiin, joissa on pedon merkki ja jotka kumartavat sen kuvaa.  2. Meri tulee kuin vereksi ja kaikki meren elävät kuolevat.  3. Myös vesilähteet muuttuvat vereksi.  4. Aurinko paahtaa ihmisiä tulisesti. Ihmiset paahtuvat helteessä pilkaten Jumalaa, mutta eivät tee parannusta.  5. Tuskissaan ihmiset pureskelevat kielensä rikki ja pilkkaavat Jumalaa myös paiseittensa vuoksi, mutta eivät tee parannusta. 6. Eufrat virta kuivuu ja riivaajien henget lähtevät pedon ja väärän profeetan suusta. Ne tekevät ihmeitä ja menevät maan hallitsijoiden luokse ja kokoavat heidät sotaan. Paikka mihin he kokoontuvat on hebreaksi nimeltään Harmagedon. 7.   Sen jälkeen tulee niin suuri maanjäristys, että niin suurta ei ole ollut siitä asti, kuin ihmisiä on ollut maan päällä. Kaikki saaret pakenevat, eikä vuoria enää ole. Leiviskän painoisia rakeita sataa ihmisten päälle ja ihmiset pilkkaavat Jumalaa ja se vitsaus on ylen suuri. 

Siis mikään nykyään esiintyvä vitsaus ei ole niin suuri ja edelleen ihmiset pilkkaavat Jumalaa, vaikka minäkin tämän nyt heille kerron, niin he eivät tee parannusta.

Johanneksen ilmestyksen jälkeen näistä viimeisistä vuosista kertoo mm. Matt:24 Sen jae 34 kertoo näin; Totisesti minä sanon teille; Tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat. Vielä puuttuu viimeinen ahdistus ja antikristuksen, sekä toisen pedon vaikutus. Tuo ilmestyskirjan kertoma toinen petohan onkin itse perkele kuolleen paavin kehossa.

 

                             Esimerkiksi Jes. 24 kirjoittaa näistä vuosista; ”Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sen tähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sen tähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.”

                      Profeetta Sefanja puhuu näistä viimeisistä ja jo pian tulevista päivistä näin; ”Minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan. (Sef.3)

                      Apostoli Pietarin mukaan nykyinen taivas ja maa ovat tulelle talletettuja. (2.Piet.3:7) Siis Jumala on todella armollinen tiettyyn rajaan saakka. Mikäli ihminen ei kuitenkaan halua ottaa armoa vastaan, niin silloin iankaikkinen elämä tuolle ihmiselle on mitä suurinta tuskaa. Uskovana ja armon kokeneena sellaista ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen.

                     Edelleen Jumalan Sanaa Jesajan mukaan; Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauden tunnette, kansa, jonka sydämessä on minun lakini: älkää peljätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän  herjauksiansa. Sillä koi syö heidät niin kuin vaatteen, koiperhonen syö heidät niin kuin villan, mutta minun vanhurskauteni pysyy iankaikkisesti, minun autuuteni polvesta polveen.     (Jes.51:6-8)

                       Myös profeetta Jeremia kirjoittaa näistä viimeisistä vuosista; 

                       "Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä. Eikä Herran vihan hehku asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen ymmärtämään.

                      Olen jo aiemmin kertonut, kuinka saatana olikin ensin kerubi, joka sitten lankesi ja päätti tulla Jumalan veroiseksi. Tämänhän voi lukea Profeetta Hesekielin luvusta 28. Olen myös kertonut, että Raamattu käyttää Jumalan vastustajasta nimitystä Goog. Luvussa 39 Hesekiel kertoo Googin tulevaisuuden, eli tuhon. Luku kertoo kuinka Jumala sallii vastustajansa hyökätä omaa kansaansa Israelia vastaan. Olen kertonut myös sen, että useat pakanakansat hyökkäävät Israeliin, sillä yleisesti ajatellaan "kuolleista nousseen" paavin olevankin itse Kristus, sillä niin monia ihmetekojakin hän tekee. Siis kansat hyökkäävät Israelia vastaan itse saatanan johtamana, (saatana on silloin paavin asussa, koska Jumala on hänet "heittänyt" alas taivaasta paavin kuoltua) Hesekielin mukaan saatana kuitenkin menehtyy Israelin vuorille. Jälleen yksi profetia toteutuu, sillä saatana kuolee aivan niinkuin ihmiset. Senhän kertoo Hes.28:9      - Tätä viimeistä sotaa kutsutaan Raamatussa myös Harmagedonin sodaksi. (Ilm.16:16)

Maailman ihmisiä odottaa ”ennenkuulumaton kärsimys ilmastokriisin takia”, ellei maailman yhteiskunnissa tapahdu merkittäviä uudistuksia, varoittavat tutkijat brittilehti Guardianin mukaan. Kyseessä on yli 11 000 tutkijan allekirjoittama varoitus.  -Iltalehti 5.11.2019

                   Taivas sellaisena paikkana. kuin ihmiset odottavat ei varmaankaan ole vielä valmis. Luvatussa uudessa maailmassa on kaikki hyvin, sillä siellä ei enää ole sielunvihollista eli saatanaa kiusaamassa ihmistä. Sen vuoksi siellä ei ole syntiäkään, eli  ei siis mitään väärää. Nykyiset taivaat ja maa ovatkin tulelle talletettuja ja Jumala luokin uudet taivaat, sekä uuden maan. Edellisessä kappaleessa kirjoitin, että Jumala heittää saatanan alas taivaasta. Koska saatana onkin langennut Jumalan kerubi, niin hän vaikuttaa vielä samassa paikassa, kuin Jumalakin. Raamatun mukaan Jumala myös vaihtaa ajatuksia itse saatanan kanssa. Senhän voi lukea vaikka Jobin kirjan ensimmäisestä luvusta. Sen jakeessa 7 Jumala kysyi saatanalta; "Mistä sinä tulet? Saatana vastasi Herralle ja sanoi: Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta"

                 Uuden testamentin mukaan; "Minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen. (Ap.t.2:19-20)   -kuitenkin kaikki tämä saa hyvän jatkon, sillä "On tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" (Ap.t.2:21)

                         Otsikko on tuomion vuodet, sillä Raamatun mukaan me kaikki joudumme viimeiselle tuomiolle. Kannattaa huomata, että Raamatun mukaan se tuomio on vapauttava niille jotka ovat tunnustaneet syntisyytensä Jumalalle ja ottaneet armon vastaan Jeesuksessa Kristuksessa.

                   Valitettava asia on, että maailman lopussa kristitytkin jakautuvat kahteen osaan. Toiset heistä uskovat aidosti Jumalaan, mutta toiset uskovatkin antikristukseen, eli itse perkeleeseen. Olenhan sivuillani todistanut sen, että perkele on Raamatun mukaan ns. toinen peto, eli antikristus.

 Jeesus varottaa uskomasta pelkkiin ihmeisiin, vaikka ne olisi tehty Hänen nimessään !   Matt.24:24

 

                                                   

Antikristus - Katolilaisuus


                      Vertaan kristusta antikristukseen. Mitä anti- tarkoittaa. Sehän on sama, kuin vastakohta, siis aivan erilainen. Kristus kuoli ihmisten puolesta, että ihmisen ei tarvitse kuolla. Kaiken tämän ihminen saa lahjana. Kristus sanoo kuitenkin, että ihminen joutuu kokemaan uskon vuoksi  kärsimystä.     -Usko antikristukseen on erilaista. Antikristus ei lupaa uskoa lahjaksi. Antikristus ikään kuin pakottaa ihmisen ottamaan uskon. Ellei sitä ota, niin joutuu tässä elämässä kärsimään. Jos olet uskova juutalainen Israelissa, niin sinut yritetään tappaa. Mikäli olet ns. pakanauskova, niin et voi käyttää rahaa elääksesi, ellet tunnusta antikristusta Kristukseksi. Antikristus lupaakin tämän elämän aikana palkinnon, mikäli uskot häneen, niin silloin sinun ei tässä elämässä tarvitse kärsiä. Usko antikristukseen johtaa kuitenkin ikuiseen kärsimykseen. Usko Jeesukseen taas antaa ikuisen onnen ja autuuden.

                                                   Helsingissä toimii yksi uskonyhteisö, jolla on erikoinen ongelma – ”Kaksi kirkkoa on jo aivan täynnä” | Paikalliset | Helsingin Uutiset

Vaikka luterilaisen kirkon jäsenmäärä kutistuu Helsingissä rivakasti, tilanne on katolisessa kirkossa täysin päinvastainen: pääkaupungissa asuu nyt enemmän katolilaisia kuin koskaan aiemmin. Jos kehitys jatkuu samansuuntaisena, seurakuntien yhteinen jäsenmäärä voi loppuvuonna ylittää Helsingissä ensimmäistä kertaa 10 000 jäsenen rajan.

                      Tämä uutinenhan tarkoittaa sitä, että ainakin luterilaisessa kirkossa ollaan valmiita kääntymään tähän katolilaiseen uskontoon. Kirjoitin uskonto, koska ei olekaan kysymys uskosta, joka saadaan Jeesuksen kautta, Katolilaisuus on siis yksi uskonto muiden uskontojen seassa. Katolilaisuus on vain naamioitu uskoksi, että useat tietämättömät siihen kääntyisivät.

 Siis tässä elämässä Jeesuksen opetuslapsikin yleensä joutuu kärsimään uskonsa tähden.


 

 



Oletko valmis

 

 

 

                             Varmasti kaikki ovat nähneet ne julisteet, joita on liimattu pylväisiin. Niissähän lukee; Jeesus tulee – Oletko valmis. Minä kylläkin korjaisin tuota tekstiä, vaikka se onkin tärkeää asiaa. Mikäli lukee Raamattua, niin huomaa pian, että tekstin tulisi olla toisin. Minun julisteissani lukisi; Antikristus tulee – Oletko valmis.

                      Näin viimeisinä päivinä kannattaa todella lukea Raamattua, sillä Jumalan Sanassa on voima. Ennen Jumalan Pyhää Henkeä on oltava täysi luotto Jumalan Sanaan, eli alkuperäiseen Raamattuun. (1933/1938)  -Sielunvihollinen on erityisesti halunnut pimittää Paavalin kirjeen, joka on osoitettu Tessalonikalaisille. Kirjeessähän Paavali antaa neuvoja siitä, että mitä tulee tapahtumaan ennen Jeesuksen takaisin tuloa. Paavali nimittäin kirjoittaa; ”Se päivä ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asetttuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.” (2.Tess.2:3-4)  - Samasta aiheesta Paavali jatkaa loppujakeissa; ”Tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sen tähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.”

                      Nyt kannattaa huomata, että Raamatun Sana on täysi totuus. Olen viime päivinä lukenut monilta ”nettisivuilta” varoituksia siitä, kuinka Jeesuksen takaisin tulo on jo lähellä. Niissä kirjoituksissa on aivan oikein viitattu moniinkin tapahtumiin, jotka ennustavat Jeesuksen takaisin tuloa. Kuitenkaan niissä ei ole mainittu tätä Paavalin meille antamaa tärkeintä merkkiä. Moni uskovakin on valmis luottamaan tunnustekoihin ja ihmeisiin, joiden Paavali kertoo olevankin vääryyden viettelyksiä niille, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole uskoneet totuutta.

                       Raamatun mukaan perkele tulee hallitsemaan maapalloa 3,5v:n ajan. Tuo aika tulee olemaan vielä huomattavasti vaikeampaa, kuin on nyt. Silloin ihmiset eivät voi käydä kauppaa, eli he eivät voi ostaa ja myydä mitään, elleivät he tunnusta perkelettä jumalaksi. Tämä asia on sellainen, joka uskovien olisi hyvä tietää. Ehkäpä he siihen voisivat jotenkin varautua. Tietysti tuonakin aikana ihmiset voivat vastaanottaa todellisen Jeesuksen tarjoaman armon. Se on kuitenkin vielä nyt huomattavasti helpompaa. Raamattu kertoo, että ne jotka säilyttävät uskon Jumalaan tuona aikana, tai sitten ne jotka ovat uskon tähden kärsineet marttyyrikuoleman, niin ne Jumala valitsee ns. 1000-vuotiseen valtakuntaan. He siis heräävät tuolloin kuolleista, eikä toisella kuolemalla ole heihin enää valtaa.

Tutkijat huolestuivat Siperian poikkeuksellisesta 30 asteen helleaallosta - Tilannetta ovat pahentaneet jopa puita tuhoavat toukat 

Tutkijat ja "viisaat" ihmiset ovat huolestuneita. Mihin nyt joutuu se varallisuus, jonka he ovat keränneet.         Tämä saastuminen ja sen aikaansaama ilmastonmuutos oli kerrottu Raamatussa jo tuhansia vuosia sitten.  Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen kautta olisi heille ratkaisu. Sehän tuntuisi häpeälliseltä. Ihmiset kun ovat aina luottaneet rahaan.  Suomessakin.

lopunajan tapahtumia

Jos koralliriutat kuolevat, mukana menee jopa kolmannes kaikista merieläinlajeista.

 Ison valliriutan tuhoutuminen on koko planeetan laajuisen katastrofin alku – ja se on jo käynnissä.


Näin kertoo australialainen tiedemies John ”Charlie” Veron yhdysvaltalaisen CNN:nhaastattelussa. Veron tunnetaan yleisesti ”korallien kummisetänä”, onhan 73-vuotias on löytänyt jopa neljänneksen kaikista maailman korallilajeista.

                Ylläolevan uutisen löysin Iltasanomien sivuilta   26.8.2018

         On merkillinen asia, että vaikka Raamattu kertoo kaikki mitä tulee tapahtumaan, niin siltikään Raamattua ei uskota.

"Seuraavat asiat on kopioitu Tekniikan maailmasta"

Väestönkasvu, saasteet, luonnonvarojen loppuminen, nälänhätä.

Nämä ovat kotiplaneettaamme uhkaavia ongelmia, joihin fiksuimmatkaan ihmiset eivät ole vielä löytäneet kestävää ratkaisua.

 Vielä 1970-luvulla ne olivat suurelle yleisölle vielä hyvin kaukaisia – monille tuntemattomia. Tietokone osasi kuitenkin jo lähes 50 vuotta sitten ennustaa, miten tuolloin pieniltä tuntuneet epäkohdat vyöryvät tulevaisuudessa lumipallon tavoin meidän jalkojemme eteen.

 MASSACHUSETTS Institute of Technologyn tutkijoiden kehittämän ”Maailma3”-tietokonemallin tuloksia vuodelta 1972 on tituleerattu ”1970-luvun merkittävimmäksi tieteelliseksi havainnoksi.”

Ekologis-ekonominen simulaatio kuvasi globaalin ruoan- ja teollisuustuotannon, uusiutumattomien luonnonvarojen ja saasteiden määrän sekä väestönkasvun kehityksen aina vuoteen 2100 asti. Se oli ensimmäisiä tutkimuksia, joissa todettiin maapallon luonnonvarojen olevan rajalliset.

Tietokone laski oikein esimerkiksi väkiluvun kasvun sekä ruoantuotannon kehityksen. Simulaation lopputulos oli synkkä: mikäli ihmiskunta ei puutu näihin ongelmiin, yhteiskuntamme romahtaisi lopulta joskus 2000-luvun loppupuolella.

Tulevaisuudentutkimukseen keskittyvän ajatushautomo Rooman klubin tilaama tutkimus sai välittömästi osakseen vuolasta kritiikkiä. The New York Timesin artikkelissa sitä moitittiin ”täydeksi roskaksi”

   Artikkeli kertoo tietokoneen ennustaneen tulevat tapahtumat jo 50 vuotta sitten.    Kannattaa huomata, että Raamattu ennusti nämä tapahtumat jo tuhansia vuosia sitten, eli aivan luomakuntamme alussa !        Ihmeellistä on se, kuinka moni ihminen rientää kohti pahempaa päämäärää, - Ottamatta armoa vastaan !

 ”Kyse on lastemme ja planeettamme tulevaisuudesta” – nyt tarvitaan tekoja ilmastokriisin pysäyttämiseksi

  Otsikko oli Demokraatti lehdessä  8.10.2018  - ihmiset kyllä haluaisivat tehdä "tekoja", mutteivät halua uskoa Jumalaan ja Jeesukseen, sillä se olisi häpeällistä.

Analyysi: Ruttotapaukset tautien supervuonna muistuttivat meitä uhasta, jonka ehdimme unohtaa – voiko ihmisestä tulla aseeton ruttoa vastaan?

Ruttoa tavataan yhä esimerkiksi Kiinassa, Madagaskarilla ja Kaliforniassakin. Taudista on tullut vuosien aikana vastustuskykyisempi.   

https://yle.fi/uutiset/3-11470182?origin=rss        Ilm.6:8   Luuk.21:11  

Raamattu kertoo sen, että ns. pyrstötähti putoaa ilmeisesti mereen ja seuraukset eivät ole mukavia.

Uusimmat kommentit

17.03 | 17:51

Olen tullut uskoon vuonna 1994 noin suunnilleen. Olen kovasta menneisyydestä pelastunut ja saanut uuden elämän. Toronton eksytystä vastaan täytyy infota uskovia. Se on pettävää. Kiitos sivuistasi

28.02 | 06:31

En ole varma vaikuttaa se oikea Henki siellä enemmän sielullista ja lihallista toimintaa siellä,yksikin henkilö poistui sieltä, en ole varma kannattaako mennä uudestaan.

01.03 | 19:29

Olen kyllä sitä mieltä että korkeaa veisua ei pitäisi hengellistää ollenkaan, se on vain runoutta.Monet ovat sitä selittäneet, mutta jotenkin se on onnetonta kuultavaa.Voihan mieleni muuttua

20.03 | 13:50

Olen Enska kaivannut sinua. Käytiin ennen pari kertaa Naaralla. Miika lähetti myös terveisiä.

Jaa tämä sivu