Jumalan puhe

Jumalan puhe

                  Jumala puhuu tavalla ja toisella; sitä vain ei huomata. (Job 33:14)

                  Kirjoitus viimeinen aika tämän osion lopussa.

Puheen tarkoitus

               Usein, kun Jumala puhuu meille, niin sillä on suurempi tarkoitus. Jumala haluaisi, että välitämme Jumalan puheen toisillekin kristityille. Siis yleensä Hän ei puhu vain meitä itseämme varten. On näköjään tärkeä asia, että Suomen kristityt saavat tietää antikristuksesta ja hänen opistaan. Minun tehtäväni onkin kysyä tämä; "Antikristus tulee, oletko valmis?"

       Kun Jumala antoi minulle näyn antikristuksesta ensimmäisen kerran todistaessani saamastani uskosta vanhemmilleni, niin en silloin vielä tiennyt sitä, että mistä tuo näky puhui. Nyt sen tiedän ja haluan kertoa sen eteenpäin. Olen kertonut, että Kristus vielä halusi minun saavan uskon, vaikka se ei Jumalan Sanan perusteella voinutkaan tapahtua ihmisten välityksellä. Huomasin senkin, että kun aloin jälleen lukemaan Raamattua, niin minun piti aloittaa lukeminen Danielin kirjan seitsemännestä luvusta. Nyt olen ymmärtänyt sen, että tuo luku kertookin antikristuksen, eli itse perkeleen viimeisestä sodasta kristittyjä vastaan.

             Freija oli kommentoinut sivujani ja kiitti niiden julkaisemisesta. Hän kertoi, että ns. sanotusta toronton siunaus opista pitää informoida toisiakin. Paholainen on aina koettanut johtaa uskovia harhaan. Toronton siunaus oppi oli vain yksi hänen harhoistaan. Vaikka sitä ei enää käytettäisikään, niin perkeleellä on muita vääriä opetuksia. Paavikin opettaa ihmisiä uskomaan väärin. Tämä on se asia, josta kannattaisi informoida kaikkia kristittyjä.

 

Jumala puhuu unenkin kautta

 

 

 

Anna lehdessä oli seuraava kirjoitus; Unissa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Käärme on unessa yksi selittämättömältä tuntuvista vakiovieraista, toisilla putoaa hammas yö toisensa jälkeen. Unien järjettömyyksille voi olla järjellliset selitykset.

 

Kun minä olin vielä nuori, niin minä näin usein sellaista unta, että ympärilläni oli paljon käärmeitä ja käärmeet halusivat purra minua. Silloin kun minä sain omistaa uskon vapahtajaamme Kristukseen niin nämäkin unet loppuivat. Sen jälkeen minä näin usein taas samaa unta. Minä oli isossa huoneistossa ja etsin oikeaa huonetta, mutten sitä löytänyt. Sitten minä ymmärsin, että mistä syystä näin jatkuvasti samaa unta. Minä olen ymmärtänyt sen, että Kristityllä on monia eri seurakuntia ja meidän tehtävämme ei ole etsiä ns. oikeaa seurakuntaa. Kaikissa seurakunnissa on vikoja, mutta uskovat ovat samanarvoisia seurakunnasta riippumatta.

 

En ole enää nähnyt sitäkään unta. Siinä huoneisto-unessa saattoi vielä käydä niinkin, että mennessäni jostain ovesta sisään, niin huoneen lattia pettikin altani.

 

 

 

Unille on kyllä järjelliset selitykset. Kuitenkin vain Jumalalla on niihin vastaukset.

 

                  Tein tällaisen uuden osion (Jumalan puhe). Tänään, kun sen tein on tiistai 31.3.2020 Tein tämän sen vuoksi, että haluan todistaa, kuinka Jumala puhuu tänäkin päivänä, sillä saattaahan olla, ettei minun kirjoituksiani ole taaskaan uskottu. Jatkan tätä sivua sitten, kun saan sellaisen todisteen, jota vastaan ei kukaan pysty väittämään. (Siihen menee varmaankin useampi kuukausi, mutta ilmeisesti jatkan sivua vielä tämän vuoden aikana.)

      Aloitin tämän sivun tekemisen lähes 1,5 vuotta sitten. Nyt minä pystyn todistamaan sen, että Jumala puhuu niille ihmisille, jotka todella Häneen uskovat.

        Minähän olen joutunut uskon takia kärsimään monenkin ihmisen pilkkaa ja minua ei ole uskottu edes omassa kotiseurakunnassa. Eikä minua uskottu edes koko kirkkokunnassa. Kerron nyt yhden asian, jonka pitäisi olla todistus Jumalan puheesta Häneen uskovalle. 

      Tämä kirjoitus todistaa myös, kuinka tosissani minä uskon Jumalaan. Lisäksi tästä voi huomata sen, että Jumala tietää meidän kaikki asiat jo ennen, kuin ne tapahtuvat. Hän tiesi sairautenikin ennen kuin se pystyttiin lääketieteellisesti todistamaan.

Sairauteni

      Olen luvannut tässä osiossa kertoa sen, kuinka Jumala puhuu tällaisellekin ihmiselle. Jumalan kohdattua minut Hän halusi minun kertovan kaikki Hänen minulle paljastamansa asiat Suomen kristityille ja niille, jotka Hän on valinnut. Hän tiesi, etten pelkäisi kertoa niitä asioita eteenpäin. Olin halunnut, että Jumala kohtaisi minua uudelleen, mutta olin tehnyt virheen, kun olin sanonut, että olin uskaltanut olla julkiuskovainen ja nyt olen taas julkisyntinen. Tietysti uskoin koko ajan Jumalaan, mutta tarkoitin vain sitä, että jätän uskon elämän ainakin siihen saakka, kun selviää, että oltiinko Vapaakirkossa oikeassa. Noiden sanojen takia minua ei olisi pystynyt kukaan uskova, eikä mikään seurakunta enää johdattamaan uskoon. Niinpä Jeesuksen, jolle tällä hetkellä Jumala on antanut kaiken vallan elämässämme pitikin tehdä se itse.

      En muistanut sitä, että missä olin nuo sanat sanonut, mutta nyt muistan. Sanoin ne avatessani kaljapulloa saunomisen yhteydessä. Sanoin ne sen vuoksi, että koin oluen juomisen humaltumisen takia sellaiseksi, ettei se asia sopinut sille jonka tiedetään omistavan uskon Jeesukseen. Tästä kaikesta huomaa sen, kuinka Jumala tietää kaikki sanammekin ja muistaa ne. Tämänkin hetken Jumala palautti mieleeni, sillä enhän minä olisi muistanut tuollaista asiaa. Kuitenkaan en ollut luopunut uskosta Jeesukseen. Olin vain luopunut uskovan ihmisen elämästä. Jumala kuitenkin varjeli minua tuona aikanakin ja oli valmis ottamaan minut takaisin kunnes olisi sopiva hetki. Tämän johdosta Jeesus aivan kuin painosti minua, että saisin uskon suoraan Hänen kauttaan.

 

      Kun huomasin sen, että Jumala oli antanut minulle taas uskovan ihmisen elämän ja siis hyväksynyt minut kristityksi, niin huomasin että ihoani kutisi aivan valtavasti. Nyt minä tiedän, että se johtui ihon kuivumisesta. Etsiessäni ”netistä” sairautta johon liittyy kutiseva iho, niin minä löysin kaksi sairautta. Toinen oli perinnöllinen ja oli saanut alkunsa sieltä mistä isäni oli kotoisin, eli Hämeen Harvialasta. Koska Jumala oli ilmoittanut, että sairaus johtuisi verestä, niin ajattelin sairauden olevan perinnöllinen. Tämän takia minulta otettiin terveystalon yleislääkärin lähettämänä verikoe, joka piti tutkia Saksassa. Kokeen hinta oli 400€. Kun tämä oli suljettu pois, niin jäljelle jäi vain Sjögrenin syndrooma. Tällöin minulla ei ollut kaikkia Sjögrenin syndrooman oireita. Kun oireet alkoivat niin tiesin sen, että mistä sairaudesta oli kysymys. Samaa mieltä oli tuo yleislääkäri ja hän kirjoitti minulle reseptin 800mg Buranaa varten. Tuon hyvän lääkärin nimi on Ilkka-Matti Aho. Olen nyt syönyt Buranaa 1200mg päivittäin vuodesta 2014 alkaen. Söin Buranaa silloinkin, kun kävin Terveystalon reumatologin vastaanotolla. Tuo erikoislääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, ettei kysymyksessä ole ainakaan Sjögrenin syndrooma. Oireet eivät silloin olleet vielä näin pahat ja pääsin liikkumaankin aivan hyvästi. Sen lisäksi, koska hän oli sentään reumatologi, niin hän ei uskonut potilaan sanoja, eikä hän kysellyt enempää minun aiemmista sairauksistani, vaan määräsi minut turhiin verikokeisiin, joihin eläkeläisellä ei olisi ollut varaa.

 

      Nyt, kun olen syönyt jo niin kauan Buranaa ja oireeni ovat menneet pahemmiksi, niin ajattelin käydä vielä lääkärissä. Vaajakosken terveysasemalle on todella hankala saada aikaa, mikäli sairaus ei ole akuutti. Onnistuin kuitenkin ajanvarauksessa, kun kävin siellä henkilökohtaisesti ja jätin sinne kirjeen, jossa kerroin sairaudestani. Tämä lääkäri olikin ns. yleislääkäri (Teittinen). Jätin hänelle toisen kirjeen, jossa kerroin tarkemmin minua koko ikäni vaivanneesta sairaudesta. Kerroin myös sen, kuinka sairautta oli tutkittu. Kuitenkin tuo mielestäni hyvä lääkäri teki vielä tarkempia tutkinuksia ja kertoi, että on sellaisiakin reumoja, jotka eivät näy reumakokeissa. (Ilmeisesti reumatologi Jari Ahonen ei tiedä sitä. Tämä nyt hänellekin tiedoksi.) Hän kuitenkin määräsi minulle reumaan sopivia kortisonia sisältäviä tabletteja. Nyt kun minä olen noita hänen kokeeksi määräämiään lääkkeitä syönyt, niin olen pystynyt jättämään Buranan käytön. Lisäksi vaikuttaa siltä, ettei minun enää tarvitse syödä Sirdaludiakaan.

 

      En tällä kertaa pyytänytkään nimemään sairautta. Jumala oli kuitenkin jällen ottanut minut ”käsittelyynsä”. Hän näytti minulle paperiarkin, jossa oli kerrottu 4 tai 5 syytä siihen, että kyseessä on Sjögrenin syndrooma. Koska teksti oli lääketieteellistä, niin minä vain katsoin ”paperia”, enkä siis painanut noita syitä mieleeni.

 

 

        Minä kuvittelin, että saisin piankin sellaisen todisteen Jumalan puheesta, joka vakuuttaisi ulkopuolisetkin, mutta sain sen vasta nyt.

                 Mikäli olet lukenut Raamattua, niin varmaankin olet huomannut sen, että Jumala tietää kaikki asiat jo edeltä käsin. Hän on jo tuhansia vuosia sitten tiennyt sen, että millainen maailmamme loppuaika tulee olemaan. Sen pystyy huomaamaan Raamatun profetioista, joista useimmat ovat jo toteutuneet ja toiset ovat lähivuosina toteutumassa. Mikäli Jumala jollekin tänäkin päivänä puhuu, niin silloinkin pystyy huomaamaan sen, kuinka Jumala tietää asiat jo etukäteen.

                   Jumala puhuu tavalla ja toisella; sitä vain ei huomata. (Job 33:14)

       

          Joka tapauksessa. Tämäkin todistaa, että ei Herra tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.    (Aam.3:7)

      

         Menin siis liian aikaisin lääkäriin ja vasta nyt minulla on selkä kipeytynyt, niin että on vaikea liikkua, vaikka syön jatkuvasti Buranaa. On tullut mieleen se, kun natsit testasivat juutalaisilla erilaisia lääkkeitä ja hoitoja. Samalla tavalla nyt tämä Terveystalon lääkäri Jari Ahonen suoritti testejä minun kohdallani.

         Minä kävin myös keskus-sairaalassa, jossa minulta otettiin koepalat huulista. Niistä koepaloista olisi pitänyt ilmetä, mikäli minulla olisi Sjögrenin syndrooma. Kun minä menin kokeisiin, niin silloin minä pääsin vielä aivan hyvin liikkumaan, eikä tilanteeni ollut paha. Kuitenkin kaikki muut oireet viittasivat Sjögrenin syndroomaan. Minun ei olisi pitänyt käydä kokeissa silloin, kun sairaus ei vielä ollut "täydellisesti päällä". Mikäli näitä sivuja lukeekin joku lääkäri, niin kirjeeseen kirjoittamistani oireista hän voi varmasti sanoa onko kyseessä Sjögrenin syndrooma, vai onko tämä jokin uusi sairaus?  Lue siis osio "kirjeitä"

     Minun puolestani sen voi sitten nimetä vaikkapa "Mäkisen syndroomaksi"

     Tai ehkäpä se onkin kihtiä, tai hermosärkyä, niinkuin reumatologi Jari Ahonen kertoi. Kuitenkin Pätevä "yleislääkäri" tiesi siihen auttavan reumalääkkeen.

        

-Joka tapauksessa, Terveystalossa ei huomioida vaivaani enää, kun he eivät saa sitä veloittaa !

Terveystalon nettisivuilla kerrottiin, että mikäli en ole tyytyväinen lääkärin hoitoon, niin voin siitä heille valittaa. Teinkin sen muutaman kerran. Terveystalossa kannattaisi huomioida se, että valituksen käsittelisi joku toinen henkilö, kuin hoitanut lääkäri.

En suosittele Terveystaloa kenellekään !

  Sen sijaan suosittelen käyttämään yleistä terveyskeskusta ja sen yleislääkäreitä.  Esimerkiksi täällä Vaajakoskella.

            "Lääkärille lähettämäni kirjeen voi lukea osiosta kirjeitä"

 

Viimeinen aika

 

                      Jumala puhuu ihmisille yleensä Sanansa, eli Raamatun kautta. Mikäli ihminen on osoittanut omaavansa vahvan uskon, niin Hän voi puhua ihmiselle suoraankin.

 

                      Kerron nyt sen minkä Jumala on puhunut tästä viimeisestä ajasta. Jumala on aivan  maailman alusta lähtien puhunut totta. Perkele sitä vastoin on valehdellut meille ja valehtelee edelleen. Kun Jeesus, Jumalan Pyhän Hengen kautta syntynyt Jumalan Poika puhui, niin Hänkin puhui suoraan ja aivan totta. Osan hän puhui kuitenkin ns. vertauksilla. Matteus kertoo sen, että mikä oli vertausten tarkoitus. ”Minkä tähden sinä puhut heille vertauksilla?” Sen tähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu. ”Sen tähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.”  (Matt.13:11-13)

 

                      Perkele, joka on Jumalan vihollinen tietää nämäkin Jeesuksen sanat. Tämän johdosta hän valehtelee lisää. Perkele ilmoittaa paavin kautta, että luomiskertomus on vertauskuvallinen. Perkele ilmoittaa ihmisille, että mm. Paavalin suorat sanat pitäisi tulkita. Hän antaa ihmisten ymmärtää, että koska Jeesus puhui vertauksilla ja profetiatkin on tulkittava, niin silloin koko Raamattu pitää tulkita ja tietysti samalla tavalla, kuin tekee itse perkele. Moni kristityn nimeä kantava uskoo tämän. Sen vuoksi he eivät luota alkuperäiseen Jumalan Sanaan, eli Raamattuun. He haluavatkin, että Raamattu käännetään uudelleen, kunnes se voidaan tulkita niin kuin he itse haluavat. Tämä aika on siis sellainen, että ihmiset saavat sellaisen Raamatun johon he itse uskovat.

 

                      Tämän lisäksi perkele ei halua, että ihmiset uskoisivat helvettiinkään, vaan puhuminen helvetistä julistetaankin vihapuheeksi. Perkele käyttää tässäkin paavia hyväkseen. Paavihan opettaa, että koska Jeesus on kuollut ihmisten edestä, niin ihmisten ei enää tarvitse kärsiä helvetin tuskia. Paavi opettaakin, että ihmiset pelastuvat huolimatta siitä, että mihin he uskovat ja miten he elävät. Tämä aika on siis sellainen, ettei enää saa uskoa alkuperäiseen Jumalan Sanaan, vaan pitääkin uskoa perkeleen valheet, joiden esille tuomisessa perkele käyttää roomalaiskatolilaista paavia. Roomalaiskatolilainen usko on perkeleen kehittämä uskonto. Se on tehty sellaiseksi, että ihmisten ei tarvitse tehdä parannustakaan, vaan he saavat jatkaa synnin tekemistä ja elää vain siten kuin he itse parhaaksi näkevät keräämällä itselleen rikkautta ja kunniaa lähimmäisestä välittämättä.