Kehitysoppi

                             Päätin kirjoittaa maailman suurimmasta uskonnosta, eli kehitysopista. Uskonnothan ovat sellaisia, jotka perustuvat ihmisen luuloon, eikä niitä siis voi perustella millään todellisella tiedolla. Yleensä myös uskonnot vaativat sen lisäksi, että uskotaan ”luuloon” myös tuon luulon vaatimia tekoja. Uskonnot ovatkin ihmisen itsensä luomia ja tietysti sielunvihollinen on auttanut niiden luomisessa. Uskonnot ovat siis aivan eri asia, kuin usko joka ei vaadi ihmisiltä minkäänlaisia tekoja.

                             Uskonnossa, jonka nimi on kehitysoppi luullaan, että maailma, jossa elämme olisi syntynyt ja kehittynyt sattumalta jopa miljardeja vuosia sitten. Seuraavaksi todistan tämän luulon vääräksi. Onhan todistettavissa, että mikään elämä maan pinnalla ei olisi ollut mahdollista yli 10000 vuotta sitten. Senhän voi todistaa mm. kuun etääntymisellä maasta. Sehän on n. 4cm vuodessa. Mikäli aika olisi niin pitkä, kuin kehitysoppi uskovat luulevat, niin kuu olisi ollut jo aivan kiinni maassa ja elämä maan pinnalla olisi ollut mahdotonta. Kannattaa lukea www.totta-on.fi ja sieltä vaikkapa kirjoituksia vedenpaisumuksesta. Esimerkiksi se kirjoitus, jossa kerrotaan Siperiasta löytyneestä pakastuneesta lihasta. Maapallolla on kyllä elänyt mm. hirmuliskoja ja muita eläimiä, joita ei täällä nyt ole, mutta ne ovat eläneet täällä n. 6000v. sitten ja ne ovat kuolleet vedenpaisumuksessa, josta myös Raamattu kertoo. Tämän vuoksi jostain päin maailmaa on löydetty kuolleita eläimiä, jotka eivät ole voineet kuolla esim. jääkauden vuoksi. Eiväthän ne olisi voineet vaikkapa pakastua aivan kuin ne olisivat olleet vielä liikkeessä. Ne ihmiset, jotka uskovat toiseen uskontoon täydellisesti, siis vaikkapa kehitysoppiin sanovat todellisia Jumalan Sanaan uskovia kreatistioneiksi. Onkin ihmeellistä, että nuo toiset uskovat eivät huomaa ristiriitaa ajatuksíssaan.

                             Ns. mikroevoluutio on todistettu asia. Se tarkoittaa sitä, että jonkin lajin sisällä voi tapahtua muutoksia, siis esim. väri saattaa muuttua. Sen sijaan ns. makroevoluutiota ei pystytä todistamaan, eli siis kokonaan uusia lajeja ei synny. Mikäli näiden todisteiden jälkeen nuo ns. ”tiedeuskovat” pysyvät evoluutio opissaan entisellä kannalla, niin en pysty heidän ymmärrystään ja järjenkäyttöään yhtään erottamaan jossain viidakossa asuvasta ja sivistyksen ulkopuolella elävästä ihmisestä. 

                             Kehitysoppiin uskovat, siis evolutionistit luulevat, että heillä olisi tietoa. Kuitenkin se ”tieto” mihin he uskovat onkin Raamatun mukaan valhetietoa. Edellä olen todistanut tämän asian. Lisäksi nuo ”tietäjät” sanovat, että uskovillakaan ei olisi varmaa tietoa. Nyt osoitan tuon väittämän vääräksi.  Tämän vuoksi pyydän lukemaan kirjoituksen ”maailmankaikkeuden ikä”, joka löytyy sivuiltani osiosta "Tietoa". Lisäksi Raamattu kertoo Nooan vedenpaisumuksen takia rakentamasta aluksesta. Laivahan  on virallinen turistikohde Turkissa. Kannattaakin lukea osio ”tietoa”. Sen lisäksi, että siinä kerrotaan Ararat vuorilta löytyneestä laivasta, niin siinä on kerrottu, kuinka ”avaruusohjelmaan” osallistuvat henkilöt huomasivat laskiessaan avaruuteen lähetettävien satelliittien kiertoratoja, että avaruuden ajanlaskusta puuttuisi yksi vuorokausi. Mikäli tämän luet, niin huomaat, että sekin on kerrottu Raamatussa. Raamattu on siis oikeaksi todistettu. Sama kirjoitus kertoo, kuinka dinosaurusten luista on eristetty valkuaisainetta, joka todistaa luiden olevan alle 10 000 v ikäisiä. Laskelmien mukainen maailmankaikkeuden ikä olisi vain n. 6000v.

Koska valkuaisaineen löytyminen ei kuulemma oikein riitäkään, niin luistapa on löytynyt mm. verisoluja, hemoglobiinia yms. esim DNA:ta ja verisuonia.

 

USEAT DINOSAURUSFOSSIILIT sisältävät oikeaa luuta – ne eivät ole siis vielä täysin mineralisoituneita eli kivettyneitä. Se, mitä noiden luiden sisältä on löytynyt, on ollut valtava yllätys monille. 1990-luvun alusta lähtien sarja löytöjä on paljastanut luita, joissa on verisoluja, hemoglobiinia, hauraita proteiineja, pehmytkudosta, kuten joustavia nivelsiteitä ja verisuonia, sekä – erityishuomiona – DNA:ta ja radiohiiltä.

Tämä on äärimmäisen haastavaa evoluutioon uskoville. Kuinka tällaiset luut voisivat mitenkään olla 65 miljoonaa vuotta vanhoja? Verisolujen löytämisessä mukana ollut tutkija Dr Mary Schweitzer sanoi: ”Jos otat verinäytteen ja laitat sen hyllylle, viikon jälkeen sinulla ei ole jäljellä mitään tunnistettavaa. Miksi sitten dinosauruksissa olisi mitään jäljellä?” (https://luominen.fi/hirmuhuoli )
 
Evoluutiomalli on kuitenkin niin vakiintunut tiedeyhteisössä, että pian kävi selväksi, että Dr Schweitzerilla oli vaikeuksia saada tuloksiaan julkaistua. ”Eräs arvioija sanoi minulle, ettei hän välittänyt siitä, mitä tutkimusaineisto kertoi. Hänhän tiesi, ettei minun löydökseni ollut mahdollinen”, Schweitzer sanoo. ”Kirjoitin takaisin ja kysyin: ’No, mikä aineisto vakuuttaisi sinut?’ Hän vastasi: ’Ei mikään.”  (samalta sivulta)   -Tiedemiehet uskovat itseensä ? ?

                    Olen nyt todistanut Raamatun Sanan oikeaksi ja tieteen nimissä opetettavan kehitysopin vääräksi, mutta mitäpä se hyödyttää.   Luuk.16:31 kertoo, että ihmiset eivät usko, vaikka joku heidän läheisensä kuollut heräisi ja kertoisi kaiken tämän olevan totta. 

                          "Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet"   Room.1:22

 

Tänään 22.2.2019  Radio Dei antoi puheenvuoron "kristitylle", joka sanojensa mukaan ei ymmärtänyt niitä, jotka uskovat täysin Raamatun sanomaan. Tuo henkilö kertoikin uskovansa kehitysoppiin ja sanoi niinkuin paavi, ettei se ole ristiriidassa Raamatun kanssa. Hän ei siis uskonut luomiseen, niinkuin Raamattu opettaa. Hän sanoikin, että kreationistit tekevät hallaa Jumalan valtakunnan työlle. Näin siis varmaankin uskotaan myös radio Deissä. Näinhän he saavat enemmän omaisuutta, sekä kuulijoita. Kun lukee "nettisivuja", niin voi löytää kummastelua myös siitä, että radio Deissä Kirsi Rostamo hyväksyy myös homot ja homoliitot. Tulee mieleen, että paavilla ja Rostamolla on varmaankin sama johtaja ja tuo johtaja ei olekaan Raamatun Jumala. https://keskustelu.suomi24.fi/t/11535606/radio-dein-paatoimittaja-puolustaa-homoavioliittoja-#comment-96711723  

                          Ei siis kannata uskoa siihen mitä radio Deissä kerrotaan !

Radio Dein sivuilla pyydetään lahjoitusta. Haluatko kristittynä antaa lahjan radio Deille, vaikka siellä ei uskota Raamattuun ? ?

           Jeesus sanoi, että kun Hän tulee takaisin, niin löytäneekö Hän uskoa maan päältä. (Luuk.18:8) Näyttääkin siltä, että sitä Hän ei kysynyt turhaan. Kun kuuntelee esim. Radio Deitä, niin jatkuvasti "uskovina" pidetyt ihmiset yrittävät löytää joitakin asioita joilla he pystyisivät kumoamaan Raamatun ilmoittaman totuuden. Joku voi esim. kysyä, että miksi kaikki on "todistettu" vanhemmaksi, kuin Raamattu ilmoittaa. En onneksi ole kovin viisas, mutta jotain minäkin tiedän esim. fysiikasta. Useimmat tietävät sen, että jos jokin asia tapahtuu vaikkapa valon nopeudella, niin silloin ihminenkään ei vanhene. Siis, jos valon nopeus ylitetään, niin ihminenkin nuorentuu. Jumala loi kaiken vain sanomalla sanan. Siis valon nopeus ylittyi huomattavasti. Näin ollen Hän loi kaiken ikään kuin erittäin vanhaksi. Tämä sama tapahtui, kun Jeesus muutti veden vanhaksi ja hyväksi viiniksi. Hän teki sen niin nopeasti, että se oli mahdollista.

              Raamattu kyllä antaa meille ohjeita näissä uskon asioissa. Jo alkuseurakunnan aikana uskovien joukossa jostain syystä oli myös sellaisia jotka halusivat kantaa kristityn nimeä, vaik' eivät he halunneet elää aidon kristityn tavalla, eivätkä kokea heihin kohdistuvaa vainoa. Yksi tällainen tapaus on apostolien teoissa luvussa 5. Lukuhan kertoo Ananiaksen ja Safiran tarinan. Hehän halusivat esiintyä uskovina, sekä näin pettivät Jumalaa. Sitten tästä luvusta selviää myös heidän kohtalonsa.

 

Onko ennen alkuräjähdystä ollut olemassa omaamme vanhempi universumi? Tutkijat uskovat keksineensä selityksen "mustien aukkojen rippeille"      "kyllä tiede on ihmeellinen"

 

"Minä hävitän viisasten viisauden ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi."  1.Kor.1:20

 

               Ihmiset eivät halua käyttää järkeään, vaan heidän on pakko uskoa vääräksi osoitettuun kehitysoppiin. Jos he uskoisivat niinkuin järki sanoo, niin he joutuisivat uskomaan Jumalaan ja sen myötä Jeesukseen. Tällöin he joutuisivat pilkan kohteeksi ja sitähän he eivät halua. He haluavat uskoa valheen, niinkuin toisetkin.

                   Mikäli luet tämän sivun  (https://luominen.fi/hirmuhuoli), niin huomaat kuinka useat tiedemiehet eivät halua uskoa totuutta, vaikka ovat tulokset itse nähneet. He sanovat vain, että he uskovat siihen mitä heille on opetettu. He itse todistavat, että mikään ei vakuuta heitä siitä, että he olisivat väärässä. Tästä voi siis päätellä tieteenkin usein olevan vain taikauskoa.

                    Usein tiede on siis väärä uskonto ja siihen uskovia voi verrata niihin, jotka uskovat budhan olevan Jumala. Niinkuin useissa väärissä uskonnoissa, niin tässäkin Jumalana on ihminen itse. Useimmat tiedemiehet siis sanovat, kuin vapaakirkon Kari Hämäläinen sanoi minulle; "näin minulle on opetettu". Hänenhän ei olisi tarvinnut lukea, kuin Matteuksen evakeliumi, niin olisi selvinnyt se että Paavalin kirjoitus Tessalonikalais kirjeessä on totta. Kehotankin kaikkia vapaakirkon opettajaia lukemaan ainakin Matteuksen evankeliumin, ennen kuin alkavat opettamaan muita.

 

Tieteen määritelmä

                    Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojenjäsentynyttä kokonaisuutta.[1][2] Tieteen tehtävänä on selittää ympäröivää maailmaa ja sen ilmiöitä. Tieteellinen tutkimus on järjestelmällistä ja järkiperäistä uuden tiedon hankintaa, mutta myös aikaisemman tieteellisen tiedon päälle rakentamista sekä selitysten ja ennustusten todentamista. Tieteen tarkoituksena on kertoa ympäröivästä maailmasta varmoja totuuksia ja tieteen pyrkimyksenä on muuttaa maailma kielelliseen muotoon selittämällä todellisuutta tosien väitteiden avulla, jotta ihmiset voisivat ymmärtää todellisuutta ja siirtää tieteelliseen tietoon perustuvaa tietämystä toisilleen toden kommunikaation avulla. Monet teknologiat ja tekniikat perustuvat tieteellisen tietoon. Tieteellinen tutkimus perustuu pääsääntöisesti muiden aikaisempiin tutkimustuloksiin, mikä tarkoittaa lähteiden käyttöä tutkimustyössä. Tieteen harjoittajia kutsutaan tieteilijöiksi, tiedemiehiksi ja tutkijoiksi.

                  Edellä oleva teksti oli lainattu Wikipediasta (https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiede) Kun lukee esille tuomani  kohdat, niin tämä tieteen määritelmä joutuu todella outoon valoon. Nythän tieteestä saa sellaisen kuvan, että tiede- miehet/naiset eivät tieteessä haluakaan selvittää tätä maailmaa järkiperäisesti ja totuuteen perustuen. He haluavatkin esittää todeksi vain sen mihin he itse uskovat. -Näinhän tekevät nekin, jotka uskovat, että budha on Jumala. Siispä nyt olen todistanut, että tiede on saatanan käytössä.

               No, eihän se ole ihme, sillä onhan huumepoliisiakin harhautettu. Lääkäreitä on harhautettu "valelääkäreillä", eikä enää voi uskoa oikein mihinkään. Ainoastaan alkuperäinen Jumalan Sana on pysynyt.

 

 

 Dr Schweitzerilla oli vaikeuksia saada tuloksiaan julkaistua. ”Eräs arvioija sanoi minulle, ettei hän välittänyt siitä, mitä tutkimusaineisto kertoi.  ’No, mikä aineisto vakuuttaisi sinut?’ Hän vastasi: ’Ei mikään.”

 

              Ehkäpä joku huomasi, että aiemmin kirjoitin, että tiede on väärä uskonto. Nyt korjaan sitä. Tiede on niin laaja alue ja käsittää niin montaa asiaa, että sitä ei voi sanoa vääräksi uskonnoksi, kun taas kehitysoppia voi. Tarkoitin, että moni ihminen uskoo tieteeseen aivan niinkuin se olisi uskonto, joka on aina oikeassa.  

                     Tulikin mieleen, että olisivatko nämä totuutta vastustavat tiedemiehet katolilaisia. Sillä katolilainen pappihan oli yksi kehitysopin luojista. Sen vuoksi uskon ulkopuolella oleva katolilainen paavikin sanoo, ettei hän ole kehitysoppia vastaan. Hänen mielestään kertomus ihmisen luomisesta oli vain vertauskuvallinen.

                  Nytpä siis kysyn, että mihin kannattaa uskoa; Vääriin tiedemiehiin, tai tieteeseen, vaiko oikeaksi todistettuun alkuperäiseen Raamattuun, siis kristittyjen Jumalaan ?

Paavi on saatanan puolella. Kummalla puolella sinä olet ?

 

                  

 

                

 

 

 

Lue myös  http://taustaa.fi 

                https://luominen.fi