Vakava Varoitus

                      Niin kuin olen kertonut, niin vanhoillis-lestadiolaisen oppinsa saanut äitini avioitui isäni kanssa. Minä olin avioliiton ensimmäinen lapsi. Koska äitini oli avioitunut lestadiolaisuuden ulkopuolella elävän miehen kanssa, niin hänelle kerrottiin kampurajalkaisuuteni olevan Jumalan rangaistus. Äitini itsekin uskoi sen mitä hänelle opetettiin. Tämän vuoksi äitini katui tekoaan ja lupasi Jumalalle, että hän toivoisi minun olevan Jumalan käytössä.

                      Jumala oli kuullut tämän rukouksen ja päätti antaa minulle tehtävän. Olen nyt entistä vakuuttuneempi siitä, että olen saanut tämän tehtävän Jumalalta. Minut on saanut vakuuttuneeksi itse Jumala, kun Hän vielä antoi minun saada uskon, vaikka uudelleen uskoon johdattaminen olisi Jumalan Sanan mukaisesti ollut mahdotonta kenelle tahansa kristitylle. Minä tiedän sen, että minun tehtäväni on varottaa kristittyjä uskomasta paavin opetukseen. Mikäli lukee alkuperäistä Raamattua (1933/1938) käännöstä, niin huomaa jo varmasti paavin opetuksen Raamatun vastaisuuden. Paavi opettaa mm. ettei Raamatun luomiskertomus olekaan totta. Hän opettaa, että ns. kehitysoppi onkin se tapa, jolla Jumala on luonut maailman. Hän opettaa, ettei se ole ristiriidassa Raamatun opetuksen kanssa, vaan luomiskertomus onkin vain vertauskuvallinen. Lisäksi paavi opettaa kaikkien pelastuvan ilman parannustakin, koska Jeesus on kuollut kaikkien ihmisten edestä.         Jumala johdatti minut Jyväskylän vapaaseurakunnan jäseneksi. Lopulta toimin seurakunnan vanhemmistossakin.

                      Koska huomasin, että seurakunnassa opetettiin väärin ja turvauduttiin jopa New- Agen opetuksiin, niin jätin koko seurakunnan. New- Agehan opettaa mm. seuraavalla tavalla;

New- Agelle tyypillisiä käsityksiä todellisuudesta ovat mm.

  • rajatieto
  • paranormaalit ilmiöt
  • telepatia
  • selvänäkeminen
  • okkultismi
  • meditaatio
  • karma
  • jälleensyntyminen
  • henkiparannus ja vaihtoehtolääkintä

Olen kopioinut nämä ”netistä”    https://raamattuajassamme.fi/new-age/ 

 Eiväthän tällaiset opetukset ole Raamatun mukaisia. Vapaaseurakunta opetti, niin kuin tulee opettamaan ns. antikristus, joka mielestäni tulee olemaan itsenäisen Vatikaanin 10. paavi.

Minä olen saanut nämä tiedot Jumalalta lukemalla Raamattua. Niin kuin olen myös kertonut, niin tärkein perusta ei olekaan monien mainostama Pyhä Henki. Perusta onkin aito alkuperäinen Jumalan Sana.

Olen kertonut senkin, etten ole käynyt loppuun saakka muita kouluja, kuin auto- ja rippikoulun. Tämän vuoksi on hyvä, että asioita paljon tutkinut ja kouluja käynyt Mari on vahvistanut minun esille tuomani tiedot. Enhän minä kouluja käymättä olisi voinutkaan niitä uskottavasti esiin tuoda. Onkin hyvä nähdä, että itse Jumala johdattaa minua ja myös Maria.

Tämän kirjoituksen otsikko on Vakava Varoitus    Minä varoitan jokaista kristittyä siitä, etteivät he uskoisi paavia. Minä olen huomannut sen, että jos antaa elämänsä perkeleen johtoon, niin siitä ei pääse omin avuin vapaaksi. Olen huomannut tämän mm. niistä vapaaseurakunnan uskovista, jotka avasivat sydämensä perkeleelle. He eivät pysty siitä opista itse irrottautumaan.

Eksytys

 

 

                  Koska tämä on niin tärkeä aihe, niin päätin tehdä tästä aivan oman osion. Raamattu kertoo, että Jumala sallii väkevän eksytyksen niille, jotka joutuvat kadotukseen, sen tähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan ovat mielistyneet vääryyteen. (2.Tess.2:1-12) 

                        Olen tätä asiaa tutkinut Raamatun mukaisesti ja Jumalan avulla. Minulle onkin selvinnyt, että tämä viimeinen eksytys tulee olemaan todella väkevä, ihan niin kuin Raamattu sanoo. Tessalonikalais kirjeessä Paavali kertoo siis antikristuksesta. Minulle on selvinnyt, että tämä antikristus tulee olemaan itsenäisen Vatikaanin 11.hallitsija, eli siis paavi. Tämä antikristus-asia löytyy myös paavin virkanimestä, joka on  f I L I I V I C a r I V s D e I  sehän tarkoittaa Jumalan Pojan sijaista. Laskemalla yhteen nimessä esiintyvät Roomalaiset numerot saadaan tulokseksi 666  !   "Voi kuitenkin olla, että tuo paavi, josta kirjoitin olisikin 10. ja 11. kuvaisi paavia silloin, kun saatana on muuttanut paavin kehoon"

                      Lopulta tuo paavi tulee tekemään ihmeellisiä tekoja. Paavihan kokee kuoleman, niin kuin jokainen meistä täällä maan päällä elävistä. Kuitenkin tapahtuu sellainen ihme, että tuo sama paavi herää kuolleista. Ainakin näin suurin osa tuolloin elävistä ihmisistä uskoo. Se ei kuitenkaan ole totta, sillä itse saatana muuttaa asumaan kuolleen paavin ruumiiseen. Jumalan Sanan mukaan Jumala tulee syöksemään saatanan taivaasta maan pinnalle ja silloin tuo saatanan olemus siirtyy paavin ruumiiseen. Näin ollen useimmat ihmiset, jotka eivät tätä tiedä tulevat uskomaan kuolleista heränneeseen paaviin. Paaviinhan on helppo uskoa, sillä hän julistaa rakkauden olevan Jumalaakin suurempi. Hän tulee sallimaan kaiken syntielämän, aivan niin kuin nykyinenkin paavi. Hän julistaa, että Jumala hyväksyy mm. homoliitot. Paavi perustelee sen niin, että kun Jeesus on kuollut kaikkien syntisten puolesta, niin silloin heidän ei enää tarvitse tehdä edes parannusta. Tämänhän synnin kahlitsemat ihmiset uskovat mielellään, sillä onhan sen julistanut ”kuolleista noussut paavi”

                         Uskomattomat ihmiset kaikkialla maailmassa alkavat palvoa paavia Jumalana, eli siis takaisin tulleena Kristuksena. Se aika tulee olemaan todelliselle kristitylle vaikea aika, sillä ellei joku palvo paavia, niin kuin Jumalaa, niin hän ei pysty myymään, eikä ostamaan mitään. Hän ei siis voi käydä kauppaa. Nyt olen kertonut tämän ”netin” kautta suomalaisille. Uskon, että tämä oli Jumalan tahto.  Toivon siis, että tätä tietoa levitetään kaikille Suomen kristityille.

                   Raamattu kertoo, että tuo aika maailmassa on ahdistuksen aikaa. Eihän se olekaan ihme, sillä itse saatana on ihmisten keskellä. Raamattu kuitenkin kertoo, että ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa ja tähdet putoavat taivaalta ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja Hän lähettää enkelinsä suuren pasuunan pauhatessa, ja he kokoavat Hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. (Matt.24:29-31) 

                   Ei ole ihme, että kun Jeesus tulee takaisin maan päälle, niin silloin ihmiset tulevat parkumaan, sillä he ovat luottaneet paavin sanaan. Tällöin he huomaavat, että ovatkin palvoneet Jumalana väärää persoonaa. Jeesuksen takaisin tulon jälkeen Hän lähettää enkelinsä kokoamaan Hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. 

                         Tänään kun olen edellä olevan kirjoittanut on elokuun 6. pv 2017

                       Kaikki tämä tapahtuu tulevina päivinä ja arvioni mukaan n.50 v:n 

                       sisällä. Ellei se toteudu, niin olen kirjoittanut omiani.

 

Tuomiopäivän profeetta

 

                             Nyt on sanottava, etten ole profeetta, enkä edes profeetanoppilas. Olen kuitenkin ajatellut Raamatun antikristus profetiaa. Olen tulkinnut antikristuksen olevan itsenäisen Vatikaanin 10.paavi. Olen myös tulkinnut, että tuo ”hävityksen kauhistus” matkustaa vierailulle Jerusalemiin. Lisäksi olen kirjoittanut, kuinka tuo paavi saa surmansa ihmisten toimesta. Nyt minusta vaikuttaa siltä, että tuo surma tapahtuu Jerusalemissa. Ajattelen näin, koska Kristuskin surmattiin Jerusalemissa. Tätä ennen paavi on kuitenkin julistanut väärää evankeliumia, sekä tehnyt ihmeellisiä tekoja, aivan niin kuin nämä häntä ennen esiintyneet ”väärät kristukset”. Uskon kuitenkin, että nuo tapahtuvat ihmeet tulevat olemaan vielä suurempia, kuin on tapahtunut näiden ”väärien kristusten” kautta. Koska antikristus surmataan Jerusalemissa, niin silloin kaikki häneen toivonsa asettaneet maat tulevat hyökkäämään Israelia vastaan. Tämähän johtuu myös siitä, että itse perkele on suistettu alas taivaasta ja hän on muuttanut kuolleen paavin ruumiiseen.

 

Pedon merkki

 

                      Koska pedon merkistä on ollut väärä uskomus monilla ihmisillä ja nyt jo eräs hyvä ystäväni ilmaisi ettei hän tätä asiaa ymmärrä, niin päätin kirjoittaa aiheesta.  Teen tämän myös sen takia, että ihmisiä opettavat ja pelottelevat sellaiset ihmiset, jotka eivät ole itse lukeneet Raamattua. He pelottelevat uskoviakin antamalla ymmärtää, että pedon merkin voisi ottaa vahingossa ja että se voitaisiin ilman ihmisen tahtoa siirtää ihmisen kehoon.  Raamattuhan kertoo, että tuo merkki on 666. Tämä tietysti pitää paikkansa aivan samalla tapaa, kuin aito Raamattukin. Moni kuitenkin ajattelee, että tuo luku 666 olisi se jota Raamattu varottaa vastaanottamasta. Tuo luku on Raamatussa kuitenkin sen vuoksi, että se on merkki siitä henkilöstä, jonka opetusta meidän ei tule ottaa vastaan. Raamattu kertoo, että kun suuri luopumus valtaa koko kristikunnan, niin silloin myös lähetetään suuri eksytys kristittyjen keskuuteen. Tuosta luvusta tunnistettava henkilö aiheuttaa tämän kaiken. Raamatusta lukemalla, sekä tietysti Jumalan avulla minulle on selvinnyt, että tuo luku viittaa katolilaiseen paaviin.  – Paavin virkanimihän on f I L I I V I C a r I V s D e I  , joka tarkoittaa Jumalan pojan sijaista. Nimi on kuulemma latinaa. Nimestähän jo voisi päätellä kyseessä olevan paljon puhuttu antikristus. Kun tarkastelee nimeä, niin voi huomata, että siitä erottuu luku 666, jos laskee yhteen nimessä esiintyvät roomalaiset numerot. Nyt jo sekä nimi, että siitä paljastuva numero on yhdessä Raamatun opettama pedon merkki.  I = 1   V = 5   X = 10   L = 50   C= 100   D = 500  -Raamattu kertookin, että on kysymys pedon nimestä, tai nimen luvusta. (Ilm.13:17)

                      Paavejahan on useita, siis kuka niistä on Raamatun varoittama antikristus, eli peto. Jos seuraa paavin opetusta ja ”uskoa” , niin tuo peto voisi olla jo nykyinenkin paavi. Tämä nyt vallassa oleva paavi Fransiscushan ei usko Jumalaan, niin kuin Raamattu opettaa. Hänhän luulee, että Raamatun luomiskertomus on vain vertauskuvallinen ja , että kehitysoppi onkin totta. Lisäksi hän opettaa kaikkien ihmisten pääsevän taivaaseen, vaikka he eivät ole tehneet parannusta. Hän vetoaa siihen, että Jeesus on kuollut kaikkien ihmisten puolesta. Kannattaa kuitenkin lukea erityisesti profeetta Danielia, sillä noista profetioista löytyy myös kyseinen paavi. Profeetta Daniel kertoo erityisesti näistä lopun ajoista.


                      Danielin 7. luku kertoo 4:stä pedosta, sekä Jeesuksesta. Olen tulkinnut profetian niin, että siinä kerrotut 4 petoa ovat kansojen johtajia. 3 profetiassa mainittua petoa ovat niitä kansoja ja niiden johtajia, jotka olivat mukana 2.:ssa maailmansodassa, eli siis Saksan johtaja Hitler ja myös Venäjän, sekä USA:n johtajat. Seitsemäs jae kertookin jo antikristuksesta; ”Katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.” Näky siis kertoi 2.:sta maailmansodasta ja siitä mitä tapahtuu sen jälkeen. Vatikaanihan on erilainen valtio, kuin ensin mainitut Saksa, Venäjä ja USA. Ei uskoisi, että se on maa ollenkaan, sillä se sijaitsee Italian pääkaupungin, eli Rooman sisällä. Daniel jatkaa 8.:ssa jakeessa; ” Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät, kuin ihmisen silmät, ja suu joka herjaten puhui.” Tulkitsen nämä sarvet valtioiden johtajiksi. Profetiasta selviää, että vaikka Vatikaani on pieni valtio, niin se saa valtansa alle sekä Saksan USA:n että Venäjän johtajat.

                      Tulkintani mukaan nämä sarvet ovat näiden kansojen hallitsijoita, eli siis johtajia. Vatikaanin päämiehenähän on aina paavi. Olen laskenut, että kun Vatikaani tunnustettiin itsenäiseksi valtioksi, niin sen jälkeen Vatikaanin johtajana on toiminut monta paavia ja nyt vallassa oleva paavi Franciscus on 8. vallassa oleva paavi. Kun 10. paavi valitaan, niin silloin on kyseessä antikristus. Saatanahan on Jumalan kerubi, joka lankesi syntiin, sillä hän halusi olla Jumalan vertainen. Kun siis 10. paavi on vallassa, niin hän kuolee aivan niin kuin kaikki ihmiset. Hän menettää henkensä juutalaisten tappamana Jerusalemissa. Silloin Jumala profeetta Hesekielin mukaan syöksee saatanan alas taivaasta, jossa hän nyt on. Silloin saatana muuttaa kuolleen paavin kehoon ja monet ihmiset luulevat, että paavi on kristus, sillä olihan hän ihmisten mielestä noussut kuolleista. Tuolloin saatana tulee vaivaamaan kaikkia niitä, jotka eivät palvo häntä Jeesuksena, tai jopa Jumalana. Tuolloin myös kaikki rahaliikenne toimii tietokoneiden kautta, eikä siis kukaan joka ei suostu palvomaan antikristusta Jumalana voi myydä, eikä ostaa mitään. Sekin on kerrottu Raamatussa. Ilmestyskirjassa kerrotaan, että ”Minä näin kaksi petoa, toinen nousisi merestä, meri siis kuvaa maailmaa. Toinen peto tässä profetiassa on paavi ja toinen peto on todellinen peto, eli siis saatana. Ensimmäinen peto oli ikään kuin kuoliaaksi haavoitettu, mutta sen kuolinhaava parantui ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.  Tämän kaiken voit lukea ilmestyskirjan luvusta 13.

                      Ilmestyskirja jatkaa, että peto saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tämä pedon nimi tulee taas vastaan. Lähitulevaisuudessa ei enää raha ole samalla tavalla käytössä, kuin nyt. Kaikki kauppa tapahtuukin ”tietoverkon” kautta. Jo tällä hetkellä ainakin minulla on päässäni ns. Pin-koodi, joka on luku jota tarvitsen käyttääkseni pankkitiliäni. Käytän tiliäni käsilläni, eli pää ja kädet ovat tilin käytössä mukana, siis merkki on ikään kuin päässäni ja kädessäni. Tietysti tekniikka kehittyy hurjaa vauhtia. On jo puhelimia, jotka voidaan avata käyttämällä sormen jälkeä. Ihmisiä voidaan jo tunnistaa pelkän kasvokuvan avulla. Mikäli pedon, eli saatanan ollessa kuolleen paavin kehossa haluatkin palvoa saatanaa Jumalana, niin silloin saat luvan myös pankkitilin käyttämiseen. Se on ihmisen itse annettava, mikäli hän haluaa käydä kauppaa. Tällöin tuo pedon luku näkyy myös ihmisen käytössä olevassa pankkitilissä. On aivan merkillinen asia, että uskoviakin pelotellaan sillä, että tuo pedon nimi, tai numero asennettaisiinkin ilman ihmisen lupaa ja tahtoa ihmisen kehoon.

 Koska paavia pidetään uskovana kautta maailman, niin tämän asian on jo Setakin huomioinut. Seta on julistanut, että homous on kristityillekin hyväksyttävää, nimittäin nykyinenkin paavi hyväksyy homouden ja homot.

                      Mikäli joku ei ymmärtänyt edellä olevaa niin kysynkin, että onkohan joku asentanut päähäni ja käteeni ne koodit joilla pystyn käyttämään pankkiyhteyttäni ?

                            Kannattaa lukea myös seuraava;

 Niin surullista kuin se onkin. Tutkin yliopistossa n.20 vuotta sittten CBN:n johtajan Pat Robertsonin kirjaa Uusi maailmanjärjestys. Tutkimus johti siihen, että Pat Robertson on itse vapaamuurari - samoin kuin kaikki muutikin kristilliset johtajat. Heillä
on valo vaihtunut luciferin palvontaan. Siihen sarjaan kuuluu myös Billy Graham. Olin silloin uskossa itse, mutta romahdus oli valtava. Mihin voi enää luottaa?? Kun jatkoin kaivamista, niin kaikki yhteydet selvisivät. Kaikki tiet johtavat Roomaan. Olen poistanut
aivoistani ja sydämestäni kaikki harhaopettajat. Nyt uskoni perustuu Raamattuun, jota luen ihan itse. Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen. Se on niin ja Amen. Minulla on siis korkeakoulussa hyväksytty tutkielma, ja kaikki tutkimus perustui vahvoihin lähteisiin.
Ei mitään huuhaata. Eksytys on niin valtava, että itkettäisi ellen tietäisi, että meidän Herramme on seisova viimeisenä multien päällä.

Edellä oleva kirjoitus on kopioitu vieraskirjasta ja kertoo suuresta tulevasta, sekä jo nyt olevasta harhasta.

                 Nyt Jumala on jo kahden ihmisen todistuksen kautta kertonut, että todellisen kristityn kannattaa varoa sitä harhaa ja harhaopetusta, mikä tulee meille Italian Roomasta ja sen sisällä olevasta valtiosta nimeltä Vatikaani. niinkuin olen kertonut, niin useimmat harhaopit ovat tulleet roomalaiskatolilaisten kautta. Silloin, kun Jumala armossaan salli minun vielä ryhtyä tutkimaan vapaakirkosta levinnyttä harhaopetusta, niin en vielä ymmärtänyt sitä, että mistä tämä kaikki harha oli saanut alkunsa. Nyt Jumala kuitenkin armossaan on sen minulle paljastanut. Jumala on viisaudessaan asettanut tähän työhön paljonkin lukeneen ja ihmisten keskuudessa oppia saaneen ihmisen ja sen lisäksi vielä minutkin, joka en ole yhtään mitään. Kerrotaanhan jo vanhassa testamentissa, että yhden todistajan kertomuksen perusteella ei saisi tuomita ketään. (4.Moos35:30)   -Toisaalta Matteuksen evankeliumi kertoo Jeesuksen sanoneen; Mutta mihin minä vertaan tämän sukupolven? Se on lasten kaltainen, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen sanoen: Me soitimme teille huilua ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä ja te ette valittaneet. Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat "Hänessä on riivaaja"  Ihmisen poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää! Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa. (Matt.11:16-19)  Nytkin on kaksi todistajaa. Toivon, että suomen kristityt ymmärtävät.